وبلاگicon
وبــلاگ خــــــــاطـــــرک
شنبه 12 بهمن 1392برچسب:دل نوشته- خاطرات-اس ام اس -شارژ-عاشقانه,دزک,سراوان,داستان قشنگ,داستان جالب,داستانک,داستان کوتاه,,  18:3
من وچاه فاضلاب

 من وچاه فاضلاب

یه روزالبته موقعی که کوچیک بودم بادوستام تو حیاط خونه قدیمی مون داشتیم فوتبال بازی میکردیم که یهو توپ افتاد تو باغ خونه منم رفتم دنبال توپ یه چاه فاضلاب نیمه کاره هم بودداخل باغ منم که رفته بودم دنبال توپ حواسم نبود افتادم توچاه ولی یه لوله فاضلاب بود که آویزون بودتوی چاه منم خودمو با اون گرفتم همین جوری آویزون بودم که یهو باخودم فکرکردم نکنه دارم خواب میبینم برای همین دستمو ول کردم شاید از خواب بیدارشم بقیه شو که خودتون حدس بزنین :one-eyed: :biggrin: :biggrin: :cry: :cry: :cry:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: